کلاس های ویموند

کلاس های آنلاین آکادمی دانش آموزی ویموند

به علاقه فرزندان خود توجه کنید تا از زندگی کاملاً لذت ببرند

2po

مهارتهای نرم (خودآگاهی،شناخت و بیان احساس،همدلی)

مهارت های نرم به مهارت‌های غیرفنی گفته می‌شود که بر چگونگی فعالیت شما تأثیر دارد و شامل نحوه تعامل شما با دیگران، چگونگی حل مسائل و روش مدیریت فعالیتها می‌شود. مهارت‌های نرم محبوب شامل : روحیه‌ی کار گروهی؛ مدیریت زمان؛ تطبیق‌پذیری؛ رهبری و تفکر خلاق هستند

4po

مهارتهای ارتباطی (فن بیان و سخنوری ، ارتباط سازنده)

پرورش مهارت های ارتباطی کودکان و تقویت فن بیان از جمله مهم‌ترین توانایی‌هایی است که لازم است والدین به کودک خود آموزش دهند چراکه پرورش این مهارت تاثیر به سزایی در موفقیت و آینده فرزندان دارد. در واقع آنچه که باعث می‌شود کودکان به گونه‌ای جذاب صحبت کنند و در نحوه دوست‌یابی و اجتماعی شدن موفق عمل کنند، پرورش مهارت های ارتباطی کودکان است. متاسفانه کودکانی که فاقد مهارت های ارتباطی هستند، به تدریج گوشه گیر و منزوی می‌شوند و این موضوع می‌تواند آن‌ها را مستعد آسیب‌های روانی کند.
1po

مهارتهای کسب و کار (هوش مالی و اقتصاد،فروش و بازاریابی)

با یادگیری مهارت کسب و کار در نوجوانی می توانید خود را برای آینده بهتر شغلی و تخصصی آماده کنید.چرا کسب و کار برای دانش آموزان اهمیت دارد؟مهارت و مفاهیم کسب و کار برای همه افراد جامعه نیاز است. همه ما به داشتن یک شغل فکر می کنیم. دانش آموزان به داشتن یک شغل در آینده فکر می کنند. افراد شاغل در یک کسب و کار به داشتن یک کسب و کار شخصی می اندیشند. افرادی که یک کسب و کار دارند نیز به توسعه کسب و کار خود فکر می کنند.

3po

دانش فنی کسب و کار(عصر دیجیتال،هوشمندسازی،اینترنت اشیا، وبلاگ نویسی ،اپلیکیشن سازی و بازی نویسی)

نوجوانان برای ورود به دنیای دیجیتال آینده که در واقع با دنیای دیجیتال کنونی تفاوت هایی دارد باید با مفاهیمی نظیر اینترنت اشیا، اپلیکیشن سازی و… آشنا شوند چرا که لازمه ی پیشرفت و دانش آنهاست. ما در آکادمی دانش آموزی ویموند به کودکان و نوجوانان این مفاهیم را آموزش میدهیم تا بتوانند آینده ی زیباتری را برای خود خلق کنند.

بخش از کلاس های آکادمی ویموند

موفقیت با ویموند آکادمی

سوالات متداول کاربران

چگونه بصورت آنلاین ثبت نام کنیم؟

کافیست فرم عضویت را تکمیل کنید و یا با شماره ثابت 88100820-021 تماس بگیرید

چگونه از خدمات مشاوره والدین استفاده کنم؟

شما میتوانید با پیام دادن به شماره واتس اپ ما (989053402401+) درخواست مشاوره حضوری داشته باشید

چگونه میتوانم از اطلاعات دوره های آکادمی باخبر شوم؟

میتوانید با ارسال پیام به شماره واتس اپ ما 989053402401+ درخواست ارسال شرایط دوره را داشته باشید

چگونه می توانم استعداد فرزندم را بشناسم؟

با عضویت در سایت و شرکت نمودن فرزندتان در آزمونهای استعدادیابی میتوانید از خدمات ما در زمینه استعدادیابی بهره ببرید.

چگونه میتوانم از ساعات آموزشی دوره های مطلع شوم؟

شما فقط با ارسال پیام در واتس اپ ما به شماره 989053402401+ میتوانید از دوره های آموزشی و ساعات آنها مطلع شوید، ما طی 24 ساعت پاسخ خواهیم داد.

کدام دوره مناسب فرزند من است؟

میتوانید با شرکت در آزمونها و بررسی وضعیت فرزندتان و مشورت و مشاورین و متخصصان آکادمی ویموند مسیر مناسبی را برای آینده فرزندتان انتخاب کنید.